30 Kasım 2015 Pazartesi

Aromalı Türk Kahvesi






Türk Kahvesi çok farklı bir keyiftir bana kalırsa, ayrıca hatırı da çoktur bilirsiniz:))

Daha önce duymuşsunuzdur mutlaka, türk kahvesinin farklı aromalı halleri meşhur şu son dönemlerde...
Bana sorarsanız, Sade Orjinal Türk Kahvesi her zaman 1 numara derim, fakat farklı tatları denemek de hoşuma gider her zaman. 
Ben de bir çok çeşit kahve denedim. Damla sakızlı, kavun aromalı, ..... "Damla sakızlı Türk Kahvesi" hiç de fena değildi, deneyebilirsiniz...

Fakat, şimdi size özellikle denemenizi tavsiye edebileceğim bir fikrim var;
"Muskatlı Türk Kahvesi"



Kahvenizi hazırlarken içerisine abartmadan biraz muskat rendesi ilave edin, farklı bir aroma kattığını göreceksiniz, denemesi sizden...

Afiyet Olsun... 

 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.
TEŞEKKÜRLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder