18 Kasım 2015 Çarşamba

BAHÇEDEN MAHSULLER...




Merhabalar,

Sizlerle paylaşmış olduğum, kışa hazırlıkla ilgili çalışmalarım vardı;
Turşular - Soslar - Reçeller - Marmelatlar - Acı/Tatlı Köz Biber, Patlıcan, Domates Sosları....

İşte bunların çoğunun hazırlandığı mekan,




ve o keskin acılı sosların kaynağı biberlerimiz...










Bu resimleri paylaşmak istedim, çünkü İstanbul gibi büyük bir şehirde ve bahçesi olmayan bir evde de yaşasanız, istedikten sonra her konuda başarı mümkündür. Bakın bir teras bahçesi de insana neler verebiliyor huzurun yanında...


 


Çoğunuz biliyordur, "Kudret Narı" yukarıda gördüğünüz, birçok hastalığa şifa bulduğu söylenir. Tabi bunun için mutlaka doktor kontrolü gerek ayrıca konumuz bu değil, ama ben sizinle minicik bir teras - bahçe ortamından ve burada neler olabileceğinden bahsetmek istedim.






 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.
TEŞEKKÜRLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder