9 Kasım 2015 Pazartesi

Benim İsteğim...




                                                                                PAYLAŞMAK GÜZELDİR...





Sevgili Ziyaretçilerim,


Bugün heyecanla koyulduğum bu eğlenceli yolculuğa beni teşvik eden, aslında en başından beri, yani küçüklüğümden bu yana içinde büyüdüğüm değerli ailem oldu. Pastane ve yemek işlerinde mutfağının ve gönüllerin ustası olmuş harika bir anne ve bir babanın kızı olmamın, benim bu yola baş koymamda katkısı var diye düşünüyorum.

Demiştim ya uzun zamandır diye işte aklımdan geçen bazı düşünceler, belki hayallerim de diyebiliriz, bunlardan bahsetmek istiyorum sizlere;

Mutlu günlerimizde bazı anların çok daha özel olmasını isteriz, unutulmayan, kalıcı anılarımızın olmasını umarız,  işte kendimiz ve sevdiklerimiz için hazırlayabileceğimiz harika tatlar ile kalıcı izler bırakabiliriz mesela…

Benim de hayalim bir gün bunlara vesile olmak, bu eğlenceli paylaşımların içerisine dahil olmak.

Örneğin;
  • Doğum günü
  • Dişi Çıkan Bebek Günleri
  • Düğünler- Nişanlar- Sözler-İsteme Günleri
  • Yıldönümleri
  • Ve tüm özel hissettiğiniz anlarınız için sizlere minik tadımlıklar hazırlayabiliriz, neden olmasın ki...


Hafızanızdan silinmesin istediğiniz anları yaşarken, sofranızda da damağınızdan silinmeyecek lezzetler olsun…  






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder