29 Kasım 2015 Pazar

Ceviz ve Toz Şekerli Sigara Böreği






Hepinize Merhabalar,

“Sadece üç malzemeyle bu kadar lezzetli bir börek olabilir mi?” dedirten bir tarif vereceğim sizlere. Gerçekten bu inanılmaz böreği hazırladığınız ve yediğiniz zaman abartmadığımı görecek ve bana fazlasıyla hak vereceksiniz eminim:))
Lezzeti tarif edilemez bu enfes böreği, deneyin ve görün derim ben…

Malzemeler:
1 adet yufka
Ceviz
Toz şeker

Kızartmak için:
Sıvı yağ
Üzeri için:
Pudra şekeri

Yapılışı:
Yufkayı tezgaha serin ve üçgen üçgen dilimleyin. Her bir üçgen payın içine ceviz ve toz şeker karışımından birer kaşık koyun ve aynen sigara böreği gibi sarın. Kızgın yağda börekleri kızartın ve servis tabağına alın. Resimler farklı şekillerde sunulmuş halleridir...


İsteğe göre; üzerine pudra şekeri serpebilirsiniz, bu harika olacaktır.


Ayrıca bu enfes çıtır kızartma böreklerinizi damak tadınıza uygun olarak; tahin, çikolata, bal, pekmez eşliğinde servis edebilir ve bu şekilde tüketebilirsiniz.
Afiyet Olsun…





 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.

TEŞEKKÜRLER.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder