18 Kasım 2015 Çarşamba

Doldurulmuş Kırmızı Biber Şöleni




Enfes bir atıştırmalık mı dersiniz, salata olarak mı kabul edersiniz bilemem buna, tadına bakın ve siz karar verin bence...


Kırmızı Biber Dolması İçin Malzemeler:


  • 1 adet Kırmızı Biber
  • Peynir (istenilen her çeşit peynir olur, ben loru çok yakıştırıyorum, özellikle de cevizle, deneyince bana hak vereceksiniz)
  • Maydanoz
  • Pul Biber
  • Ceviz

Yapılışı:
Taze kırmızı biber iyice yıkanır. Yıkandıktan sonra biberin içerisinde ki çekirdekler çıkartılarak biberin içi temizlenir.
Daha sonra doğrama tahtası üzerinde maydanozları ince ince doğrayın.
Maydanozları doğradıktan sonra geniş bir karıştırma kabın içerisine ilave edin, sonra peynir, ceviz ve pul biberi de ekleyip birbirlerine yedirerek karıştırın.
İyice karıştırdığınız iç harcı içini boşalttığımız biberin iç kısmına doldurun. Dolmamız hazır:))
İç harçlı kırmızı biberi ince bir şekilde doğrayarak servis tabağına dizip misafirlerinize servis edebilirsiniz.








Afiyet Olsun...






 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.

TEŞEKKÜRLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder