18 Kasım 2015 Çarşamba

Elmalı Pancake






Hepimiz özellikle de çalışanlar hafta sonu olunca, sabah kahvaltılarında haklı olarak özel şeyler bekleriz ya da hazırlamak isteriz ailemize.
Kahvaltılarda yemesi şüphesiz en çok keyif veren tatlardan biri de Krep'tir. Yapılışı ve hazırlama süresinin de kısa oluşu sebebiyle tercih edilir çoğu zaman.
Benim de Krep tarzında bir kahvaltılık tarifim var, bunu da denemek istersiniz umarım...


Elmalı Pancake için Malzemeler:
1 su bardağı un
1 su bardağı süt
1 yumurta
1 yemek kaşığı limon suyu
1 adet kabartma tozu
Yarım su bardağı pudra şekeri
1 adet rendelenmiş elma
1 tatlı kaşığı tarçın

Malzemelerin hepsini aynen krep hazırlıyormuş gibi çırpın.
Yapışmaması için hafiften yağladığınız teflon tavaya, birer kepçe olacak şekilde yuvarlaklar halinde harçtan yayın ve pembe pembe oluyor zaten iki tarafını da güzelce pişirin.

 


Servise hazırdır....

Burada birkaç küçük önerim olsun sizlere:
*Elma ve tarçın koymadan da yapılabilir.
* Bunların yerine ise nescafe, kakao ya da toz kapuçino bile kullanabilirsiniz.
* Elma yerine başka meyvelerle hazırlanabilir, en çok muz yakışacaktır, bal eşliğinde...



* Pancake'lerinizin üzerine bal gibi, çikolata sosu dökebilir ya da kahvaltılık herhangi bir tat eşliğinde tüketebilirsiniz.


Benim bu tip Krep tarzı lezzetlerle en çok yakıştırdığım şeyler arasında, çikolata, tahin ve bal gelir:))


Afiyet Olsun...


 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.
TEŞEKKÜRLER.


2 yorum:

  1. Aramıza Hoşgeldin Fulyacım,ellerine sağlık harika lezzetler yapmışsın sayfanı gezdim dolaştım takibe aldım,görüşmek üzere,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum:))
      Çok teşekkür ediyorum...

      Sil