13 Kasım 2015 Cuma

Ev Yapımı Tarhana Çorbası





Merhabalar,
Herkese hayırlı sabahlar ve hayırlı cumalar dilerim:))

Havaların artık yavaş yavaş soğumaya başladığı bu günlerde, ideal çorbalarımızdan birisi olan tarhana çorbası sofralarımızda yerini almaya başlayacaktır. Yazın bunu kendi el emeği ile hazırlayanlar çok şanslılar diye düşünüyorum ben. Aynen bizim ailemizde oldugu gibi, ben çok sanşlıyım bu konuda...

Anne eli değmiş, mis kokulu ev yapımı tarhana çorbasına kim hayır der ki...

Üstünde dumanıyla görüntüsü ve kokusu yeterli kimi zaman...

Tarhana çorbasının aşama aşama yapımı ve hazır çorba hâline getirilmesinde yaşanan tüm ayrıntıları da sizlere resimlerimle birlikte aktarmayı planlıyorum.


Bunun için beni takip etmeye devam edeceğinizi umarım...çok keyifli olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder