21 Kasım 2015 Cumartesi

FIRINDA MÜCVER (KEK)





Sevgili Lezzet Avcıları:)))

Sizlere süper bir fikirle geldim. "Fırında Mücver" ya da "Çok Çeşitli Tuzlu Kek" diyebiliriz buna.
Sebzeli Kek, Sebzeli Kömbe, Mücver, Sebzeli Börek, Sebzeli Sufle, Sebzeli Pizza..... gibi birçok isim verilebilir.


Malzemeler:
Tamamen evinizdeki malzemelerle ve miktarlarda yapabilirsiniz.
1 yumurta
2 kaşık yoğurt
2 kaşık sıvı yağ
Kabak rendesi
Havuç rendesi
Patates rendesi
Haşlanmış bezelye
Haşlanmış mısır
Ufak doğranmış sosis
Beyaz peynir/Lor peynir
Kaşar peyniri
Dereotu
Maydanoz
Pulbiber
Taze soğan
Tuz
Şeker
Kabartma tozu
Un

Üzerine:
Susam
Çörek otu
Haşhaş

Yapılışı:
Bu malzemelerden ister tümünü isterseniz de damak tadınıza uygun olanları kullanarak bir kek harcı hazırlayın. Yağlanmış fırın tepsisine dökün, üzerini düzleyin ve susam, haşhaş, çörek otu gibi malzemelerle süsleyin. Fırında üzeri kızarana kadar pişirin.

Not: Ben denedim ve tüm bu malzemeyle hazırlanmış haline bayıldım.
Miktarları tamamen mutfaktaki deneyiminize ve tabi ki damak zevkinize göre ayarlayın. Harika bir sonuç alacaksınız.




Afiyet Olsun...



 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.
TEŞEKKÜRLER.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder