11 Kasım 2015 Çarşamba

KAKAOLU ISLAK KURABİYE TARİFİ




                                      KAKAOLU ISLAK TOP KEK KURABİYE 


Selam:))

Tatlı krizinizi hakkını vererek bastırabilecek, oldukça kolay ve farklı bir kurabiye ile karşınızdayım.

Kurabiyeleri çaya, kahveye ya da süte batırıp ıslatarak yemeyi herkes denemiştir zannediyorum. Ve tadını bilenler için, bu açıdan bakıldığında lezzeti konusunda şüphe uyandırmayan bir tarifle geldim bugün sizlere.
Fakat, ben bu derece bağımlılık yapacağını düşünememiştim açıkçası. Çantanızda taşıyabileceğiniz ev yapımı atıştırmalıklar, Denemeyen kalmasın lütfen…


Kakaolu Islak Kurabiye

Malzemeler:
1 çay bardağı sıvı yağ
2 adet yumurta
1 çay bardağı şeker
125 gr tereyağı
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2 yemek kaşığı kakao
Aldığı kadar un (Yumuşak bir hamur elde edene kadar, tavsiyem azar azar ekleyin ki en ufak bir un kaçağına izin vermeyin)

Şerbeti için:
1 çay bardağı su
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı şeker
1 çay kaşığı limon suyu

Üzeri için:
Hindistan cevizi



Yapılışı:
Hamuru hazırlamada bilinenin dışında hiç bir detay yoktur.
Şerbeti kaynatarak, soğumaya alın, hazır halde elinizin altında olsun.
Kurabiyeleriniz pişince fırından çıkar çıkmaz hazırladığınız şerbete kurabiyeleri sadece batırıp çıkararak servis tabağına dizebilirsiniz (şerbette bekletmenize gerek yok, sadece şerbete bulamanız yeterlidir).
Üzerini istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz, ama benim tarifte verdiğim gibi hindistan cevizi güzel gidiyor.



Muhteşem yumuşacık kek kurabiyeniz sunuma hazır...


Fırından çıkar çıkmaz şerbetiyle buluşan kurabiyelerinizin bu minik sihirli dokunuşla ne denli değiştiğine siz de inanamayacaksınız. Top kek de denilebilir buna aslında, çünkü ısırdığınız anda yumuşacık dokusu ile pamuk gibi ayrılıyor ve damağınızda eriyip gidiyor…



Afiyet Olsun...



 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.
TEŞEKKÜRLER.







6 yorum:

  1. Merhaba blogtaki resimlerine mutlaka blog veya kendi isminle etiketlemen emek hırsızlarına karşı alacağın en güzel tedbir mutlaka yap benimkilerini isimli iken çaldılar ve google şikayet edip iptal ettirdim tekrar alıp yayınladılar ama en azından adım var resimde şiddetle tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, çok teşekkür ederim uyarı için Emine hn.
      Düşünmedim değil bunu ama nasıl yapılabilir bilemedim de.
      Sizin bildiğiniz yol nedir, kendimiz nasıl yapabiliriz acaba?

      Sil
  2. Ellerinize emeğinize sağlık. Severek yediğim kurabiyelerden biridir. En kısa zamanda tarifinizi uygulayacağım. Sevgi ile kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Gerçekten ne büyük bir tadı vardır, dayanamaz insan buna:)))
      Sevgiler...

      Sil
  3. Merhabalar Fulya hanımcım...iadei ziyarete geldim:)) tarifleriniz çok güzel...ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum.
      Saygı ve Sevgilerr:)))

      Sil