19 Kasım 2015 Perşembe

KÖY SAÇ EKMEĞİ, GÖZLEME, TAHİNLİ, KATMER...







"EKMEK DÜNYASI" başlıklı bir paylaşımım olmuştu sizlerle hatırlarsanız, işte bu dünyadan tazecik görüntüler getirdim sizlere... Mis kokulu köy yufka ekmekleri, tahinli kıvrımlar, bazlamalar, yağlı katmerler...









 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.
TEŞEKKÜRLER.

2 yorum:

  1. Bende Malatya katmerini paylaşmıştım ve çok severim ellerine sağlık olsada yesem =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy, ne de güzel olur burada paylaştıklarımızı gerçekten somut olarak da paylaşabilsek, inanın çok isterdim.
      Özellikle de böyle yöresel lezzetleri görünce içimiz bir tuhaf olur ve canımız çeker ya, çünkü bizim için değerlidir ve anlamı vardır.
      Ben de aynen sizin gibi düşünüyorum bunları görünce:))
      Teşekkürler.

      Sil