22 Kasım 2015 Pazar

Krep Mücver





Çok eskiden herkse gibi Mücveri kızartarak yapardık biz de. Uzun bir zaman önce, annemin bunu az yağda, teflon tavaya incecik bir katman halinde akıtma misali dökerek, aynen krep gibi pişirmesinden sonra bir daha kızartmasını yemedim ben.

Oldukça hafif ve daha sağlıklı olduğu kesin, en azından yağda kızarmıyor ve gereksiz yere yağ çekmemiş oluyor.

Ayrıca gerçekten bir krep gibi düşünebilirsiniz bunu. Arasına kullanabileceğiniz çeşitli ekstralarla sizin de kahvaltı ve çay saatlerinizi neşelendirecek emin olun.

Bakın üç çeşit Mücver pişirme yöntemimiz olmuş oldu;
  1. Kızartma sevenler için yağda kızartarak. 
  2. Tuzlu ve sebzeli bir kek gibi fırında pişirme yöntemi ile.
  3. Tavada krep tarzında.
Benim favorim 2. ve 3. tariflerdir.


Kek Mücver tarifimi vermiştim sayfamda sizler için. Gerçekten enfes bir lezzet... O tarifte verdiğim malzemelerle ve yapılışının aynısını düşünerek, tavada krepler de hazırlayabilirsiniz.




Mutlaka deneyin derim...




Afiyet Olsun.




 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.
TEŞEKKÜRLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder