27 Kasım 2015 Cuma

LEBLEBİ TOZLU KEK






Leblebili tariflere devamm...
Harika yemiş leblebiden şimdi de bir kek hazırlayalım

Leblebi Unlu Kek için malzemeler:
• 3 adet yumurta
• 1 su bardağı şeker
• 1 çay bardağı sıvıyağ
• 1 çay bardağı süt
• 1 su bardağı leblebi tozu
• 1 su bardağı un
• 1 paket kabartma tozu
• 1 tatlı kaşığı vanilya
• 1 portakal kabuğu rendesi
• Parça ya da damla çikolata (Tavsiyemdir)
Yapılışı:
Geniş bir kap içinde yumurtayla şekeri çırpın. Leblebi tozunu, unu ve kabartma tozu hariç bütün malzemeleri koyarak karıştırmaya devam edin. Daha sonra kalan toz malzemeleri de eleyerek ekleyin ve karıştırmaya devam edin. 170 derece fırında ortalama 50 dk. pişirin.
Ben leblebinin yanında çikolata yemeye bayılırım, çok ama çok yakıştırıyorum bu iki lezzeti birbirine. Kahve içerken yanında bir parça çikolata ve biraz leblebiye kesinlikle hayır diyemem… Bu sebepledir ki, bu kek tarifinde çikolata kullanmanızı tavsiye ediyorum.

Afiyet Olsun…


 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.

TEŞEKKÜRLER.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder