14 Kasım 2015 Cumartesi

LORLU KURABİYE





Sevgili Sihirli Yemek Kutusu Okuyucularım,


Şimdiki tarifim, benim ilk duyduğumda nasıl bir tarif bu dediğim ve kulağa gerçekten ilginç gelen LORLU KURABİYE' dir. Tabi ki, tarifin aynı zamanda şekerli bir kurabiyeye ait olduğunu öğrendiğimde şaşırmıştım biraz.

Şimdiki fikrimi, yani tadına bakmış olduğum fikrimi sorarsanız çok farklı ve yemesi keyifli bir tarif bence...

Her zamanki, klasik yediğimiz kurabiyelerin dışında farklı bir tat en azından. Lor bu kurabiyeye ayrı bir güzellik katmakta ve aynen sütün verebileceği gibi bir yumuşaklık vermektedir.

Lorlu Kurabiye için Malzemeler:
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
400 gr. tuzsuz lor peynir
2 adet kabartma tozu (size fazlaymış gibi gelebilir, ilk an bana da öyle gelmişti, ama ideali budur)
Aldığı kadar un (unu azar azar eklemeye ve hamurunuza un yedirmemeye dikkat edin lütfen)

Yapılışı:
Tüm malzemeleri karıştırarak yumuşak bir hamur hazırlayalım.
Yuvarlaklar yapıp, yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye dizelim.
Üzeri sadece beyazdan pembeye yaklaşıncaya kadar pişirelim (Çok kızartmadan fırından alalım).
Resimdeki gibi bir renk elde etmeliyiz!



Not: Benim bu tarifte size özel bir önerim var. Hamura fındık, badem, ceviz gibi kuruyemişler çook yakışıyor. Bunlardan birini tercih edip tarifinize ekleyerek,  kurabiyenizin lezzetine lezzet katabilirsiniz...


Kurabiyeleriniz Hazırdır.

Afiyet olsun...


 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.
TEŞEKKÜRLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder