10 Kasım 2015 Salı

Öğrendim ki...


                                                          

      ÖĞRENDİM Kİ...


Hayatın her alanında sürekli yeni şeyler öğrenebiliyor insan...

Ben de, mutfakta işimize yarayacak, kendimizi geliştirmemize yardım edecek duyduğum tüm yeni fikir ve önerileri sizlerle paylaşmak istiyorum.


Sihirli Yemek Kutusu'ndan Altın Fikirler...

  • Vişne reçelinize vanilya kullanmayı denediniz mi... Harika bir aroma yakalamak isteyenler için ideal bir çözüm.
  • Fazla sayıda yumurta kullanmak durumunda olduğunuz tariflerde (kek ya da pasta kreması gibi) limon kabuğu kullanabilirsiniz. Fazla yumurtanın vereceği yoğun kokuyu bastıracaktır.
  • Karbonat kullandığınız tariflerinizde, karbonatınızın üzerine limon suyu sıkın, kabardığını, köpürdüğünü ve karbonatınızın çözündüğünü göreceksiniz. Bu işlem, karbonatın tarifinize verebileceği kokuya engel olacaktır.
  • Nar gibi kızarmasını istediğiniz hamur işlerinizde, üzerine yumurta sarısı ile birlikte biraz pekmez kullanmayı deneyin.


Hatırladıkça ve fazlasını öğrendikçe sayfama en kritik ip uçlarını eklemeye devam edeceğim, ilgiyle takip edeceğinizi umuyorum.


Öğrenmeye Devam...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder