18 Kasım 2015 Çarşamba

PASTA SOSU






Selam,

Size çok değerli bir tarifim var sırada, kullanmasını bilene ve değerlendirebilene çok iyi gelecek diye düşünüyorum. Aslında çoğunuz biliyordur belki bunu yapmayı ama ben de paylaşayım istiyorum. Mutlaka ufak da olsa vardır bir farkı:)

Pasta Sosu:
500 gr. süt
3 yemek kaşığı un
1 çay bardağı şeker
1 yumurta
1 vanilya
2 yemek kaşığı kakao

Tüm malzemeyi tencereye alarak pişirin, ve kaynayıp sos kıvamını alınca ocaktan kenara alın.

***Buradaki püff ise, en son sosunuza 1 kaşık kadar tereyağ ilave ederek güzelce çırpmanızdır. Sosa pasta sosu ya da kreması özelliğini veren işte bu son dokunuş olacaktır. Ayrıca göreceksiniz ki sosunuza inanılmaz bir parlaklık ve ışıltı kazandıracaktır.





......................Kolay Gelsin..................


 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.
TEŞEKKÜRLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder