20 Kasım 2015 Cuma

Sıvıyağlı Kurabiye






Katı yağ yerine sıvı yağ kullanılan,
Çok pratik sadece 10 dk.'da pişen,
Un yerine nişasta kullanılan,
Basit un kurabiyesi de denilebilecek farklı bir kurabiye tarifim var sırada...



Sıvı Yağlı Kurabiye için Malzemeler:
1 yumurta akı
1 çay bardağı pudra şekeri
Yarım çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağı nişasta
1 çay kaşığı vanilya
1 çay kaşığı kabartma tozu

Not: Ben bu tarifte ufacık bir değişiklik yaptım ve nişastayla birlikte biraz da un kullandım... 
Ayrıca bu tarifte, kurabiyelerinizi sade ve kakaolu olarak çeşitli şekilde hazırlayabilirsiniz.

Yapılışı:
Hamuru hazırlayıp, yuvarlak şekiller verin.
Tepsiye dizin ve üzerine bıçak ya da kürdan yardımıyla + işareti yapın.



Fırına verin, üzeri kızarmadan, beyazdan pembeye dönen renk aşamasında fırından alın, sadece 10 dk. da pişiyorlar.



Afiyet Olsun...

 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.
TEŞEKKÜRLER.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder