15 Kasım 2015 Pazar

TURŞULAR-SOSLAR-REÇELLER



Sevgili Mutfak Severler,


KIŞLIK HAZIRLIKLAR diye daha evvel sizinle bir paylaşımım olmuştu,  ve bu konuda size ayrıntılı bilgileri aktarmaya devam edeceğimi de söylemiştim aynı zamanda.  Sözümde duruyor ve bu konuya devam ediyorum.

Sizlere süper el ve ev yapımı hazirliklardan Resimlerim var sırada...

Umarım sizin de dikkatinizi çeker ve uygulama hevesine kapılırsınız. Çünkü çooook lezizzzz....


            
                       Domates Reçeli                          Köz Patlıcan ve Kırmızı Biber Sosu


                
Köz Patlıcan ve Kırmızı Biber Sosu          Erik Marmelatı


           
        Domatesli ve Kımızı Etli Biber Sosu             Kışlık Hazırlıklar                



Sizler de, kilerinizin kışlık bölümünü bunlarla dordurun....Sağlık ve Mutlulukla kalın...




               SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.
TEŞEKKÜRLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder