2 Aralık 2015 Çarşamba

Nar Taneli ve Tarçınlı Pembe Yoğurt








Merhabalar,


Size çok leziz ve keyifli bir atıştırmalık fikri vermek istiyorum. "NARLI VE TARÇINLI PEMBE YOĞURT"...






O kadar hoş ve uyumlular ki görüntüsü ayrı tadı ayrı mutluluk veriyor insana.
Ayıklamasından ötürü her zaman her yerde yiyemediğimiz narı bol vakitte ayıklayıp annem gibi siz de buzdolabına kaldırın ve meyveli yoğurt hazırlayarak hem yoğurt hem de meyve tüketmiş olun...

Özellikle çocuklar için hazır meyveli yoğurt alacağınıza, alın size ev yapımı meyveli yoğurt:)))





Nar tanelerini kaşıkla eze eze yoğurda rengini iyice vermesini sağlayabilirsiniz. Benimki pespembe oldu çünkü iyice ezdim ve karıştırdım...

Üzerine bir miktar da zevke bağlı olarak tabi ki, tarçın serpin, işte bu....




Afiyet Olsun...



 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.
TEŞEKKÜRLER.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder