1 Aralık 2015 Salı

Tarçınlı Çaylı Kek





Merhabalar,

Kimileri çayını demli kimileri açık içer, kimileri de limon dilimleriyle birlikte...

Ben de çayımı en çok tarçınlı içmekten haz alıyorum. Ara sıra da karanfil atarım çayıma. Sütlü çayı bile denedim o da hiç fena değildi, beğendim doğrusu. Denemenizi öneririm hepsi ayrı güzel oluyor.

Madem ki denenmiş ve beğenilmiş, eğer çaylı bir kek yapacak olursak, neden tarçınlı olmasın bu:))))

Tarçınlı ve Çaylı Kek için:
3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı çay
1 vanilya
1 kabartma tozu
1 yemek kaşığı tarçın
7 yemek kaşığı un (+,- olabilir)

Normal bir kek hazırlığı gibi harcınızı yapıp, kalıbınıza dökün ve pişirin.





Not: Bu tarifte, limon kabuğu rendesi ve suyu ve ceviz gibi ekstralar önerebilirim...



Afiyet Olsun...

 SAYFAMI BEĞENMENİZİ ARZU EDİYORUM, Kİ BU YOLDA SİZLERLE DAHA FAZLA DEVAM EDELİM...
HER ŞEY PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR, BEN DE BURADA GÜZEL ŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYOR VE SİZDEN GÜZEL DÖNÜŞLER ALMAK İSTİYORUM.
BUNA DUYARLI OLACAĞINIZDAN EMİNİM.
TEŞEKKÜRLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder