12 Ocak 2016 Salı

ÇITIR KOL BÖREĞİ







Sevmeyen tek bir kişi bile yoktur diye düşünüyorum ben börekleri:))))
Özellikle de sizinle bugün paylaşacağım "KOL BÖREĞİ", görüntüsüyle insanı baştan çıkarmaya yetiyor.
Fırın başında beni tutmaya yeten kokusu ve görüntüsüyle hayranıyım...

Malzemeler:
Yufka (kişi sayısına göre ayarlanabilir)

Ara Sosu:
Süt (yoğurt da kullanılabilir)
Yumurta
Sıvı yağ

İç Malzeme: 
(Tamamen zevke bağlı, bunlardan tarifini ayrıntılı isteyen olursa iç malzeme yapılışını da paylaşabilirim)

  1. Peynirli
  2. Patatesli
  3. Kıymalı
  4. Ispanaklı
  5. Pırasalı
  6. Havuçlu ve Kabaklı

HEPSİ DE HARİKA OLUYOR, EMİN OLUN...

Üzeri:
(Tamamen zevke bağlı)
Yumurta sarısı
Susam
Çörek otu
Haşhaş







KOLAY GELSİN, AFİYET OLSUN...






14 yorum:

  1. Her zamanki gibi çok güzel görünüyor:-)

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık Fulya hanım. Kol böreğinin yeri bambaşka oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de aynen katılıyorum size:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sağolun:))

      Sil
  4. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkürler, sevgiler:))

      Sil
  5. hiç denemedim ama güzele benziyor elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle çıtır çıtır deneyin derim:)
      Teşekkürler.

      Sil
  6. Nefis görünüyor.Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Böreğe de hayır denmez ki... harika görünüyor... Fulya hanımcım bloğunuza üye oldum... +googleden de çevrelere ekledim... sevgiler (Selma'nın Organik Mutfağı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemin adaşı Selma Hn.cmmm:))) çok sağolun teşekkürler.
      Görüşmek üzere...

      Sil