26 Şubat 2016 Cuma

BOL SALÇALI KURU FASULYE YEMEĞİ





Merhabalar Hayırlı Cumalar,

Bugünü bir "ANA YEMEK" ile açalım istedim. Gerçekten de anne yemeği bu ve üstüne yoktur değil mi ama:)))

Kimisi yemeklerde salçanın fazlaca gösterilmesini sever ya işte bizim ailede de bol bol salçalı tüketmeyi seven o bireylerden vardır:) Annemin yemekleri de salça, yağ, tat-tuz açısından tam da yerindedir hani, hakkını yememek gerek:)))
Eminim siz de anneleriniz için aynını düşünüyorsunuzdur, Anne işte...



 


İşte böyle, "BOL SALÇALI KURU FASULYE" sevenler için bu görüntü iyidir diye düşünüyorum.

Suyuna ekmek bana bana yemek ayrı, Pilav üstüne almak ayrı bir keyif verir insana. Sade, kuru biberli, kuru domatesli, köfteli ya da etli olsun fark etmez her türlü lezzetlidir bana kalırsa...


 


Bugünün menüsünde de KURU FASULYE olsun...


AFİYET OLSUN...



2 yorum:

  1. En sevdiğim yeneklerde baş sıralarda yer alır kuşkusuz, Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir tercih:)))
      Teşekkürler...

      Sil