23 Şubat 2016 Salı

ÇAY SAATİ MENÜSÜ...






Hey gidi "GÜNLER"... Eski günlerdeki "GÜNLER":)))

Öğleden sonra şu meşhur "Çay Saatleri" vardır ya, özellikle de ev hanımlarının arkadaşları, akrabaları, dostları ile bir araya geldikleri, işte küçükken bu organizasyonlara bayılırdım tek kelimeyle. Annem nereye gidecek de ben de peşine takılacağım diye dört gözle beklerdim:)) Çocukluk işte...

Gidilen evde, annelerimizin gündemi başka olurdu, bayanların yanlarında taşıdığı biz bücürlerin gündemi ise bambaşka...

 "Ne zaman çay saati olacak?" ve "Ev sahibi acaba neler yaptı bugün?" gibi çocukluk düşünceleri doldururdu zihnimizi hep ve bu en sevdiğimiz şeydi minik arkadaşlarımla... Anneler, yemek tarifleri, yeni öğrenilen börek çörek tarifleri, oya, dikiş nakış, örgü modelleri,...gibi ev hanımlarının uzmanlık alanlarını konuşurken...

Harikaydı ama yaaa:))) Neyse bugünleri de hatırlamış olduk böylelikle ...

Madem o kadar bahsettik sizlere, geçmişte, şimdi ya da gelecekte olsun her zaman insana keyif vereceğini düşündüğüm "Çay Saatleri" için bir menü hazırlamak istedim.


GÜNÜN ÇAY SAATİ MENÜSÜ
(Menüde ismi geçen seçeneklerin ayrıntılı tarifleri yine sayfamda sizlerle daha evvel paylaşmış olduğum lezzetlerdir, sayfamda tarifleri bulabilirsiniz)


*NARLI ve FISTIKLI BULGUR SALATA




*PEYNİRLİ SARMA BÖREK




*ISLAK KARA KIZ KEKİ




*NEŞELİ SÜTLÜ İRMİK TOPLARI




Bu dörtlü, bugün ne yapsam diye düşünen tüm arkadaşlara alternatif bir fikir olmuştur umarım.
Böyle misafir tabağı kombinasyonlarından daha sık paylaşmayı düşünüyorum, ilgilenenler için:)))


KOLAY GELSİN, AFİYET OLSUN...


16 yorum:

  1. Ahhh nerede o eski günler, herşeyin tadı bir başkaydı o zamanlar:(
    Bu arada süper düşünce, bencede fikir açısından iyi olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok sevindim:))
      Zevkle devam edicem buna:)

      Sil
  2. aynen katılıyorum hey gidi eskş günler. ama her konuda hey gidi eski günler hiçbirşey o günlerin tadını vermiyor :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Elif,
      Gerçekten bu çok doğru, napalım biz de elimizdeki güzellikleri en iyi şekilde kullanalım:)))
      Görüşmek üzere:))

      Sil
  3. Hepsi de çok güzel görünür.. Ama ben narlı fıstıklı bulgur salatayı seçtim..:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper seçim çünkü en farklısı:))
      Teşekkürler. ..

      Sil
  4. Hmm enfes görünüyor ellerinize. Sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize gerçekten sevindim:)))

      Sil
  5. okuldan eve dönerken, bizde gün varken koşa koşa gelirdim. Bazen özlüyoruz, annem bize patates salatası, börek ve tatlı ile küçük bir gün hazırlıyor:) İrmik topları hemen dikkat çekiyor, değişik görünüyor. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen:))) aynı çocukluk...
      Şimdi de arada yapmak çok keyifli bence de, Teşekkürler...
      Sevgiler.

      Sil
  6. GÜNE gelmiş gibi hissettim kendimi :)))) eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldiniiiiizzz:)))
      Teşekkür ederim...

      Sil
  7. Fulyam öyle güzel anlatmissinki hem cok duygulandim hemde kocaman bir ah cektim nerde eski günler diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok teşekkür ederim Teyzemm:)))

      Sil