25 Şubat 2016 Perşembe

ÇAY SAATLERİ İÇİN...





Merhabalar, Sağlıklı ve Mutlu Günler:)))


GÜNÜN ÇAY SAATİ MENÜSÜNE BAKALIM...
(Menüde ismi geçen seçeneklerin ayrıntılı tarifleri yine sayfamda sizlerle daha evvel paylaşmış olduğum lezzetlerdir, sayfamda tarifleri bulabilirsiniz)


*SEBZELİ BULGUR 
(Soldaki Klasik Kısır, Sağ taraftaki ise kardeşi:))) harika bir alternatif, hatta diyet yapan bir arkadaşın tarifidir, ben çok sevdim:)))



*PATATESLİ ŞİŞKİN POĞAÇA
(Şişkin şişkin poğaça sevenlere...:))



*ŞERBET-İ PEKMEZ KURABİYE (PEKMEZ ŞERBETLİ NEMLİ TOP KEK KURABİYE)
(Bunu ne olur kesinlikle deneyin, tarifi uygulayan herkesten de dönüş bekliyorum, merak ediyorum çünkü, ben nasıl ve neden bu kadar bağımlısı oldum ki:))))



*MERMER TATLI
(Hem hafif hem de çok kolay, yemesi de keyifli, o halde gülümsetelim misafirleri:)))



KOLAY GELSİN, AFİYET OLSUN...

2 yorum:

  1. mermer tatlıyı merka ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifi sayfamda vardı, bulamazsanız eğer tekrar yazabilirim de:)))
      Teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil