1 Mart 2016 Salı

ÇAYLIK TARİFLERDEN SEÇMELER...








Merhabalar, Neşeli Günler:)))


İŞTE BUGÜNÜN ÇAYLIK TARİFLERİ...
(Menüde ismi geçen seçeneklerin ayrıntılı tarifleri yine sayfamda sizlerle daha evvel paylaşmış olduğum lezzetlerdir, sayfamda tarifleri bulabilirsiniz)


* FIRINDA AŞ (SEBZELİ FIRIN MÜCVER)
(Hem kek gibi doyurucu bir şeyler olsun isteyenler, hem de fazla unlu beslenmek istemeyenler için, sebzeli mis gibi tuzlu bir kek, fırında mücver, çok besleyicidir)



*AÇIK PİZZA POĞAÇALAR
(Poğaça da denilebilir, minik minik pizzalar da olabilir bu, her yöne uygun açık poğaçalar dilediğiniz gibi servis edilebilir)

 


*CEVİZ VE FINDIKLI TATLI ANNE ÇÖREKLERİ
(Fındıklı Kurabiye bir Klasiktir, Tüm Annelere Sevgiler...:))

 


*CEVİZLİ KAKAOLU SUPANGLE
(En basit tatlılardan puding, bu da kakaolu, üstü ceviz kaplı ve hindistan cevizi ile süslenmiş hali...))




KOLAY GELSİN, AFİYET OLSUN...



6 yorum:

  1. Fırında aş çok güzel gözüküyor onu yapicam mutlaka kızartma yerine firinndaki şekillerini daha çok tercih ediyor ve seviyorum ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynen öyle:) Mücvere bayılırım ama kızartma yeme taraftarı hiç değilim:) Bu fırındaki halini doyana kadar yiyorum valla. O kadar hafif ve lezzetli ki, o zaman siz de mutlaka deneyin derim:)))
      Sevgiler, teşekkürler...

      Sil
  2. Mücveri severim ama ençok cevizli, kakaolu supangleye bayıldım, henüz hiç yapmadım, cesaret edemedim. İnşallah bu tarifi denerim. Elinize sağlık, tarif için de ayrıca teşekkürler. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, hoş geldiniz bu arada:))
      Denemek isterseniz eğer ;
      "Ev Yapımı Puding" ve "Kurabiye Kreması (SARELLE)" paylaşımlarım vardı, buradan da bulabilirsiniz:)
      Sevgiler...

      Sil
  3. hımm hepsi başka bir güzel canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sizin de güzelliğiniz bence:))))
      Kocaman sevgiler...

      Sil