22 Şubat 2016 Pazartesi

DEĞERLİ MUTFAKLARIMIZ İÇİN...






Merhabalar, Hayırlı Haftalar...


Bu haftaya da süslü başlayalım mı:)

MUTFAKTA YEMEK YAPMAK, YEMEK YEMEK, SOHBET ETMEK,... gibi çok keyifli anlarımız vardır. Böyle mutluluk verici bir ortamın dizaynı ve tüm detaylarının da hoş olması gerekir değil mi ama... Bir de mutfak büyükse ohh keyfine diyecek yoktur, bayılırım:)



O halde en basitinden bir örnek... Mutfakta kullandığımız kurulama bezleri ve havluları bile sade bir şıklık için gelin şeker gibi süsleyelim:)))








Mutfak bezlerini ve havlularını sadece kenarlarına bir sıra basit bir oya geçerek daha sevimli hale getirebiliriz...  İşte, sade süslü halleriyle ve süslü sepetinde şirin bezlerim:)))






Ben bunları evde bulanan başlı iplerden yaptım. Yani evde yarım kalan iplerinizi değerlendirebilirsiniz bunun şekilde. Tığ ile zincir çekip basit bir kenar oyası bilmeniz yeterli bu iş için:)))




KOLAY GELSİN...


10 yorum:

  1. Elinize sağlık çok şirin olmuş...İnsanın içini açıyor,cıvıl cıvıllar...Sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ne kadar güzel:) Benim de sizlerin değerli yorumlarınızı görmek ve sizlerle birlikte keyifli paylaşımlarda bulunmak içimi açıyor:)))
      Teşekkürler...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      El örgüsü kolalı sepetlerden, şekillendirilmiş:)))
      Görüşmek üzere...

      Sil
  3. Eskilerde ne cok yapilirdi.Özellikle Mette isi alinanlar hemen etrafi oyalanirdi..Renkli renkli cok hos olmus , Elinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, eskiden bezler oyalanır ve sabunlanan bu bezler konulurdu sofraya:))))
      Şimdi ıslak mendiller aldı yerini resmen...eskiyi de hatırlamış olduk:)
      Sevgiler...

      Sil
  4. Annem çok yaptı bunları bana.. ben de özenip denedim ama annemin yaptığı gibi olmadı tabi..:) Çok güzel görünüyorlar.. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) anne eli işte başkadır:))
      Sevgiler...

      Sil
  5. Bayıldım bunlara, çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zevkli, biraz kolay olduğu için bu oyayı seçtim ama sade şıklık bence:)))
      Teşekkürler, sevgiler...

      Sil