6 Şubat 2016 Cumartesi

DİREKLİ PUDRA OMUZ ŞALI






MERHABALAR,


FULYA'PIM İŞLERDEN BAHSETMİŞTİM... ŞİMDİ BAZI ÖRNEKLERLE GELDİM SİZE TEKRAR:)))


ÜÇGEN OMUZ ŞALLARINDAN... "DİREKLİ MODEL" ...  PUDRA RENGİ BU MODELDE ÇOK HOŞ DURDU.

KİMİ OMZUNA ALARAK KULLANIRKEN (DAHA ÇOK ORTA YAŞ KESİMİ:))))





GENÇLER ŞU SIRA BOYNUNA DOLAYARAK ÜÇGEN ŞALLARI KULANIYORLAR. BEN DE AYNEN BU TARZ KULLANMAYI ÇOK SEVİYORUM. RENK RENK ÖRÜP FARKLI ŞEKİLLERDE KULLANIYORUM DA...





HERKESE GÜZEL GÜNLER...
















6 yorum:

  1. Merhaba,emeğinize sağlık bende pek severim el işi şalları güle,güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine, emeğine sağlık.. Bende kışın örgü atkıları şalları kullanmayı çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir hava katıyor, ben gibi aksesuar sevenler için hoş...
      Teşekkürler:)))

      Sil
  3. Merhaba iadei ziyarete geldim sizi takipteyim . Ben de sizi beklerim ;)))
    tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, tabi ki sayfanızı takipteyim:)))
      Sevgiler.

      Sil