4 Şubat 2016 Perşembe

FULYA' PIM İŞLERDEN... MAVİ BEREM...







Merhabalar,

Bu da, benim yeni ördüğüm ve modeline tamamen yaparken karar verdiğim, hatta bir hata sonucu:))) şekillendirdiğim berem... 






Yapılış Formülü:

*Altta LASTİK

*Hemen üstü PİRİNÇ
*Sonra DÜZ ÖRGÜ




Not: Bu, PİRİNÇ + DÜZ ÖRGÜ tekrarına istediğiniz devam ederek, zevke göre bereyi uzatabilir ve şekillendirebilirsiniz.





*Tepesinin kapatması için, LASTİK örerek ve azalta azalta giderek kapatılıyor.




Not: Tepe kısmına püsküller, ponponlar, çeşitli süslemeler yapılabilir. 


Bu tarz bol şapkaları çok farklı şekillerde kullanabiliyorum ben. Arkaya yatık, yan tarafa yatık, ön kısmını ikiye katlayıp tam kafama oturan bere gibi, muştalı gibi,....
Bugün de sizlere böyle bir bere ve kullanım şekilleriyle ilgili fikirler vermek istedim:)))



SEVGİLER...






6 yorum:

  1. Merhaba, bere çok güzel olmuş ,ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Başarılı ;) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerrr... çok sevindim:)

      Sil
  3. çok güzel bir modell elinize saglık :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bunları sizlerden duymak, çok sevindim.
      Teşekkürler...

      Sil