3 Şubat 2016 Çarşamba

FULYA'PIM İŞLERDEN...ELDİVEN





Merhabalar,

Kısa bir zaman önce "FULYA'PIM İŞLER..." diye bir paylaşımım olmuştu. Burada, "sizlere farklı konularda küçük sunumlar yapıp değişik ve şık fikirler de vermek geldi içimden:)))" demiştim.

İşte bunlardan bir tane örnek...

5 şişle örülen yani dikişsiz bu eldiven, ördüğüm İLK Eldivenim:). Çok basit ama gayet şık duruyor.
Ucu açık eldiven kullanmayı seviyorum ben. Kart, akbil, telefon vs... kullanırken daha fazla işe yarıyor:)







Yan tarafında bulunan boşluk da baş parmak için, buna da bir iki satır kadar ilave örüp uzatmak istedim ve bu fikrimi şimdi halen yapıyor olduğum eldivenin baş parmağına uygulayacağım:)) Bakalım nasıl duracak...






SEVGİLER...



2 yorum:

  1. Merhaba , Ilgın hanımın blog keşif etkinliğinde blogunuzu keşfettim örgü çılgınıyım fakat istemeden ara vermek zorunda kaldım ama kırkyılda bir olsa da 2sıra da olsa kendimi tatmin etmek için şişleri elime alıyorum eldiveniniz çok kullanışlı güzell günlerde sıcacık kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mutlu oldum.
      Gerçekten örgü örmek terapi gibi, iyi geliyor insana, ben zevk alıyorum.
      Hatta boş kaldığım anda evde yün aramaya başladım şu sıra:)))
      Sevgiler...

      Sil