20 Şubat 2016 Cumartesi

HAFTA SONU KAHVALTI KEYFİ...

Merhabalar,


Hafta sonu ne güzel şey:) adı bile hoş öyle değil mi...Özellikle kahvaltı için, o kahvaltı keyfini sonuna kadar yaşayabilmek için beklenir sanki hafta sonları...


Birlikte yapılan kahvaltılar, en sona bırakılan o çay keyfi ve sohbetler ... Harika:)



TABİ ARAYA TARÇINI DA SERPEYİM, ÇÜNKÜ TARÇINSIZ OLMAZ,
KAHVALTI TARÇINSIZ YAPILIR MI BAŞIKLARI BUNLAR:))))






HAFTASONU TARÇINLI KAHVALTIMIZ...



MENÜ DE ZENGİN OLUR HANİ...
SAÇ BÖREĞİ
FIRIN BÖREĞİ
KAŞARLI YUMURTALI PATATES TAVA - PATATES OMLET gibi...
OLMAZSA OLMAZ KAHVALTILIK SOSLAR - KÖZ BİBER VE PATLICAN SOSU
KÖZLENMİŞ SOSLAR - DOMATES SOSU
EV YAPIMI REÇELLER - DOMATES REÇELİ - VİŞNE REÇELİ









AFİYETLER OLSUN, KEYFİMİZ BOL OLSUN...



12 yorum:

  1. Çörekler, börekler.. Mükemmeler sofralar.. Ağzımın suları akar :D :D
    Fulya'cım ellerine sağlık, başka bişi demiyorum anladın sen :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa:)))anladım valla, ayrıca sizi çok sevdim, bunu da söylemem lazım.
      Fazlaca anlıyorum sizi galiba:)))

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım <3

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzel ve lezzetli. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun, kahvaltıyla arası olmayan benim için bile pazar kahvaltıları bir şölen olmaya başladı son zamanlarda..Tarçınlı olmasa da bizimkiler, idare ediyor:)) Tarçınlı kahvaltılarınız bir harika, bol olsun muhabbetiniz..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba tariflerinizi çok beğendim. Blogumda çekiliş yapıyorum katılmak istersen beklerim. http://www.selmamutfakta.com/2016/02/bloggerlara-ozel-cekilis.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bakacağım bu adrese:)))

      Sil
    2. Teşekkürler arkadaşım :)

      Sil
  5. menüde çok zenginmiş canım.hepsi nefis görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sizin de yüreğinize sağlık güzel yorumlar bunlar:))

      Sil