19 Şubat 2016 Cuma

MANTI YAPALIM...





Merhabalar,

Siz mantı sever misiniz? Dalga mı geçiyorsun dediğinizi duyar gibiyim:)

Mantı lezzetli olduğu kadar, sanki bizim için bir kurtarıcı yemektir, öyle değil mi? Kendimiz açmadığımız sürece tabi ki:) (Aslında, mantı açmak sanıldığı gibi saatleri çalan zor bir iş değil kesinlikle, bu da benim her zaman savunduğum ayrı bir konudur).
Misafirlerimiz için olsun kendimiz için olsun şipşak hazır olan ve karnımızı doyurduğu gibi aşırı doz mutluluk veren bir gıda bu bence.





Siz de yapın arada, unutmayın uzmanlar bile söylüyor bunu: HER 3 İYİ ÖĞÜN BAŞINA 1 KÖTÜ ÖĞÜN HAKKINIZ VAR:)))

Farklı bir şeyler yapalım bugün dediğimiz bir yemek soframızdan, "MANTI"...


Malzemeler:
Hazır Mantı

Yoğurt
Sarımsak

Tereyağ
Nane
Pul biber

Hazırlanışı:
Mantıyı haşlamakla işe başlarız.




Hazırlanan sarımsaklı yoğurdu, haşlanmış olan mantının üzerine gezdirmekle devam ederiz.




Finali de COSSS diye bir ses çıkaran harika bir sos yapar:)))))))
Nane ve pul biberle birlikte kızdırılmış tere yağ sosunu üzerine gezdirince işlem tamam...

Artık sunuma geçebilir ve afiyetle yiyebiliriz:)





Ara sıra kendimizi şımartmalı ve mutlu etmeliyiz, sonuçta bizi kendimizden daha fazla kimse mutlu edemez...





AFİYET ŞEKER OLSUN...



8 yorum:

  1. Küçüklüğümden bu yana bir aşktır MANTI benim için. Ev yapımı olunca yeri bambaşka elbette. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle, zevkli de aslında açmak:))
      Teşekkürler.

      Sil
  2. Ayy en sevdiğim :)) Mantıyı yapmasak.. rejim, diyet, spor bilmem ne 3 kilocuğum kaldı gitmesi gereken yahu :D
    öff birde coss demişsin ya, gece gece ne canım istedi bee :D
    Benim yerimede ye afiyetle olurmu :)) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açelya hn.cmmmm Merhaba,
      Şimdi üzüldüm ama hiç merak etmeyin. benim fazla kiloyu bırakın bir yere almam gereken kilo varmis doktorum diyo:) ama fazlaliklardan o kadar korkuyorum ki kilo takintim var diye ben de dozunda ve düşünerek yerim hep:))))
      Neyse çok sevindim geldiginiz icin tekrar görüşmek uzere:))
      Sevgiler.

      Sil
  3. offf ya senin tarifler baş döndürücü yaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Oh şifa vallahi.. :) Elinize sağlık. Bence enfes.. Bloğumu ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim, görüşmek üzere:)))

      Sil