3 Şubat 2016 Çarşamba

PORTAKAL AROMALI AVOKADOLU YOĞURT







Yıllar önce doğduğum bu günden, Hepinize Merhabalar, Selamlar:)))

Son zamanlarda çok sık rastladığım ve kendimce denemek istediğim bir tarif var bugün... "AVOKADOLU YOĞURT VE SOSLAR".
Tüm meyveleri olduğu gibi Avokadoyu da çok severek tüketiyorum zaten, yoğurdu hiç söylememe gerek yok onsuz yapamam, karışımlar ve farklı tatlar deyince ben her zaman varım.
O halde bunlar birleşsin dedim ve dün akşam da yoğurt keyfimi, böyle bir denemeyle taçlandırdım:)






Bunu herkes kendi damak tadına uygun olarak ve dileği gibi hazırlayabilir ama ben gerçekten deneyerek çok ama çok beğendiğim şeklini sizlerle de paylaşmak istiyorum.


Malzemeler:
1 kase yoğurt (ben yoğurdu süzmedim ve suyunu asla harcamam, kesinlikle kullanırım)
Yarım Avokado (eziyoruz, ama taneler halinde de kalabilir)
Yarım Portakal (küçük küçük parçalar şeklinde doğradım ben tadına varabilmek için)
1-2 damla elma/üzüm sirkesi (sadece damlatın, dozunda harika oluyor)
1-2 damla Limon suyu (eğer portakallı olmasaydı limon suyu daha fazla olacaktı)
Zevkinize göre çeyrek/yarım çay kaşığı tarçın (ben çok severim ve bol kullanırım)

Hepsini bir kasede karıştırarak dilediğiniz gibi tüketebilirsiniz.


Bunu çok farklı şekillerde hazırlamak var aklımda ...... sonsuz ....... bir tarif......

Avokadoya en çok limon yakıştığı için, bu tarifti portakallı denedim ben.
Bunun dışında, Avokadoya kivi dilimlerinin de çok yakışacağını düşünüyorum ve deneyeceğim bunu.

Aslında, bu karışık meyveli yoğurt blender'dan geçirilerek, akıcı yoğun kıvamlı bir içecek halinde de tüketilebilir, hatta süper olur, en kısa zamanda bunu hazırlayacağım. BOMBA İÇECEK:))))



AFİYET ŞİFA OLSUN:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder