5 Şubat 2016 Cuma

Sihirli Yemek Kutusu' ndan Püf Noktalı Bilgilere Devam...







Merhabalar,

"PÜFFF NOKTASININ HİKAYESİ" ni de sizlerle yeni paylaştım madem, Mutfakta işimizi kolaylaştıracak bilgilere ve minik ip uçlarına devam edelim istedim...


Bu gün de, "SİHİRLİ YEMEK KUTUSU'NDAN" sizler için seçtiklerim:

*Pasta, kek ya da kurabiyeler için hazırlanan çikolata soslarına en son aşamada, tereyağ ilave edip sıkı bir şekilde krema haline gelene kadar çırpın. Görüntüsünün ne kadar ışıl ışıl parlak ve lezzetinin ne kadar şahane bir hale geldiğini göreceksiniz.






*Tuzlu kurabiyeler yaparken, pastane kurabiyelerinin o farklı tat ve aromasını yakalamak için mahlep kullanabilirsiniz.





*Bu günlük son olarak size hatırlatmak istediğim, Tatlı tariflerinizde her ne olursa olsun kek, pasta, sütlü tatlılar,.. bir fiske tuz kullanmayı unutmayın.





KOLAY GELSİN.


DEVAMINDA BULUŞMAK DİLEĞİYLE SEVGİLER...








4 yorum:

  1. Süper bilgiler...Emeğinize sağlık!!!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bilgiler bloğunu çok beğendim takipçinim güzel dostluklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok sevindim:)
      Teşekkürler, ben de aynen birlikte güzel paylaşımlar diliyorum...

      Sil