16 Şubat 2016 Salı

SİHİRLİ YEMEK KUTUSU...Püf Noktalı Müthiş Bilgiler...






Selamlar Olsun:)


Bugün, benim de ANNEMDEN daha yeni öğrendiğim:) bir bilgiyi paylaşayım istedim sizlerle.
Bu arada, Annem çok iyi bir mutfak ve yemek takipçisidir. Her geçen gün de yeni tarifler, yeni fikirler ve denemeler bulabiliyor kendisine, tabi ki benimle de bunları paylaşıyor olması ile kendimi çok ama çok şanslı hissediyorum ve keyif alıyorum:)))

Bu bilgi, gerçekten benim inanılmaz hoşuma gitti, çok değerli bir bilgi olduğunu düşünüyorum ve bu sebeple de hemen sizlerle paylaşmak istedim.








El açması börek yaparken, hazırladığınız börek hamurunu açtıktan sonra, açılan yufkaların arasına sürmek için kavrulmuş "TEREYAĞ + UN" karışımı hazırlamayı denediniz mi?

Açılan yufkaların üzerine kavrulmuş "TEREYAĞ + UN" karışımını güzelce ve eşit olarak dağıtarak sürün!

Bu tarifi dilediğiniz iç malzemeyle hazırlayabilirsiniz, ama ben öncelikle "KIYMALI EL AÇMASI BÖREK" yaparken bu yöntemi uygulamanızı önerim!

Bakın neler oluyor:)))

Umarım sizlerin de hoşuna gider bu. Ayrıca sizlere de faydalı ve etkili bilgiler aktarmış olmayı umuyorum:)

Sevgiler.



Kolay Gelsin... 




19 yorum:

  1. Denicem mutlaka merak ettim :)
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kinay2006 olarak takipteyim.

      Sil
    2. Gerçekten başarılı bir uygulama, umarım siz de istediğiniz sonuca ulaşırsınız:)))
      Teşekkürler, Sevgiler...

      Sil
  2. İlginç bir yöntem. Daha önce hiç duymamıştım. Merak ettim, bir ara denemeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Denizcim:) farklı ve ilgi çekici...
      Teşekkür ediyorum.

      Sil
  3. börek genelde yenilmediği için çok yapmıyorum ama tavsiyenize uyacagım teşekkürler bilgi için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ediyorum, ben teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Merhabalar, bende tereyağı ve nişasta uygularım. Hoş oluyorlar. Bunu da denemek isterim. Bilmeyenler için gerçekten iyi bir detay olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de teşekkür ederim paylaşım için, iyi fikirler hepsi:)))

      Sil
  5. Genellikle kömbeler de bu yöntem kullanılır. Kavrulmuş un böreklere çıtır lezzetde veriyor. teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Evet böyle bir bilgi duymuştum ama o tarif içğn geçerli diye düşünmüştüm! İlk fırsatta denemeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mantıklı ve uygun geliyor bana da:)))

      Sil
  7. Çok lezzetli olduğunu biliyorum:))Kolaylıklar dilerim..

    YanıtlaSil
  8. ilginç. Bebeğimden fırsat bulursam, yaptığım ilk el açması börekte deneyeceğim. Aslında düşündüm de belki hazır yufka için de kullanılabilir. Neden olmasın?
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada bebeğinize öpücükler:)))
      Bence de yufka ile hazırlanan tarifler için de geçerli bu. Kıyır kıyır ve katlı olmasına sebep olur diye düşünüyorum.
      Teşekkür ederim:)

      Sil
  9. Değişik ve faydalı bir bilgi olmuş, kolay gelsin...

    YanıtlaSil