19 Şubat 2016 Cuma

TARÇINLI SÜTLAÇ






Merhabalar,

Haftaya tatlı tarifi ile başlayalım demiştim hafta başında ve öyle de yaptım:) şimdi haftanın bu son iş günü yine tatlı ile kapatalım istedim:)

"İşte bu" dedirten, mis kokulu Anne Sütlacı...





Malzemeler:
1 litre süt
1 su bardağı  toz şeker
1 çay bardağı pirinç (ben pilav gibi sırf pirinçten oluşan sütlacı sevmiyorum, bu sebeple tam dolu bile değil bu bardak yani hafif esik olabilir, siz de damak zevkinize göre ayarlayın derim:))))
Pirinci haşlamak için su
1 tatlı kaşığı nişasta (kıvam bağlamak için kullanılır)
1 yumurta sarısı
1 paket vanilya
1 çimdik tuz!!!

Üzeri için:
Tarçın











İsteğe göre, üzerine fındık ya da badem tozu serperek servis edebilirsiniz, çok da iyi oluyor:)


AFİYET OLSUN...


6 yorum:

  1. sütlaca bayılılırım eline saglık

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben de az pirinçli sütlaç severim, üzerinde de tarçın nefis olur, ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama pilav gibi olmamalı:)))
      Teşekkürler.

      Sil
  3. Ellerinize sağlık sizi takip ediyorum tarçınlı nefiss olur çok severim sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, hoşgeldiniz:)

      Sil