15 Şubat 2016 Pazartesi

VİŞNE SOSLU SÜTLÜ İRMİK PASTASI







Merhabalar,

Pazar günü yani dün:) sizlerle bir çay saati menüsü paylaşmıştım, şimdi de bu menüye bakalım istedim. Ve yeni haftaya tatlı tatlı başlamak adına da, ilk olarak bir tatlı tarifi seçtim içinden:)))

Daha evvel sizlerle paylaştığım "ŞEFTALİ SOSLU İRMİK TATLISI" tarifim vardı:)
Şimdi de bunun aynısının sadece üst katındaki meyveli sosu farklı olanı, kırmızı olanı...
"VİŞNE SOSLU SÜTLÜ İRMİK PASTASI" deneyelim dedim:)

Bu da, HARİKA oldu...

"ŞEFTALİ SOSLU İRMİK TATLISI" tarifime bakarak bu tatlıyı hazırlayabilirsiniz, tek farkı dediğim gibi üzerine sosu için VİŞNE SUYU kullanmanız gerekecek.

Bu tarifi her renkte hazırlayabiliriz, hatta renkli renkli hazırlayıp bir arada buluşturmak da harika bir fikir olacaktır, denemeliyim:)))














AFİYET OLSUN...






8 yorum:

  1. İrmikle hazirlanin tarifleri seviyorum, visne suyu ile deneme yapmali. Ellerinize saglik. Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, her rengini de tavsiye ediyorum, kivilisi de yeşil oluyor:)))
      Görüşmek üzere Zülal Hn:)

      Sil
  2. Muhteşem bir görüntüsü var :) İrmikli tatlılrı çok severim, tembelliği bırakıp bir denesem çok iyi olacak :) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Gerçekten pratik ve hafif olduğu için biraz daha sağlıklı:)))
      Sevgiler...

      Sil
  3. İrmik tatlısı hemen her mutfakta sıklıkla pişer, hem de çok sevilir. Her türlü sunuma da açıktır değil mi. Sizinki de nefis görünüyor. Elinize sağlık. G+ da takip ediyorum sizi sevgiler... https://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum:)
      Teşekkür ederim...

      Sil
  4. harika gözüküyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil