4 Mart 2016 Cuma

BUGÜNÜN ÖZEL YEMEK MENÜSÜ:)))





Merhabalar,

Bugün için güzel ve hafif bir akşam yemeği menüsü hazırladım sizler için...
Pirinçle arası çok iyi olmayan ya da pirinci hayatından çıkarmak zorunda olan arkadaşlarımız var biliyorum:)))
Hayattan her şekilde ve her durumda zevk alabilmenin yolları vardır elbet:) 
Bence bu hiç de sıkıntı değil yani, Bulgurla da çok lezzetli ve çok çeşitli tarifler hazırlanıyor, ayrıca benim fikrim bir tık daha hafif sanki:))))
  

MENÜMÜZ...
*Güzel bir başlangıç için, Vitaminli Baharatlar Eşliğinde Çok Pratik bir Sebze Çorbası
*Ana Yemek olarak, Sotelenmiş Misket Köfteli ve Yine Sotelenmiş Patatesli bir Bezelye Yemeği
*Bol Salçalı, Soğanlı ve Tel Şehriyeli Tereyağlı Kırmızı bir Bulgur Pilavı 


*Güzel bir başlangıç için, Limonlu Vitaminli Baharatlar Eşliğinde Çok Pratik bir Sebze Çorbası



*Ana Yemek olarak, Sotelenmiş Misket Köfteli ve Yine Sotelenmiş Patatesli Havuçlarla Renklendirilmiş bir Bezelye Yemeği



*Bol Domates Salçalı, Soğanlı ve Tel Şehriyeli Tereyağlı Kırmızı bir Bulgur Pilavı 



Son olarak da, benim çok sevdiğim ve tartışmasız güzel bir seçenek olarak düşündüğüm, İki ayrı lezzetin buluşması...
PİLAV ÜSTÜ BİR LEZZET, MİSKET KÖFTELİ BEZELYELİ SÜSLÜ BULGUR PİLAVI... 




AFİYETLE VE NEŞE İLE:) SAĞLIKLI GÜNLER HEPİMİZE...



10 yorum:

  1. oh mis mis. ellerine sağlık . sebze çorbasının tarifi var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet var, hatta ben de gün içinde hazırlayıp yayınlamayı düşünüyordum tam:)))
      Teşekkür ederim:)) Hızlandırıyorum Çorba için yayınımı:))))
      Sevgiler...

      Sil
  2. Menü harika, elinize sağlık.Kaptım çantamı geliyoooruuummmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyy ne kadar hoşsunuz... Beklerimmmmm büyük zevkle:)))

      Sil
  3. Pek de güzel görünüyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. şu bulguru deneyim. baş döndürücü duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler gerçekten lezzetliydi:)))))

      Sil
  5. elinize sağlık canım çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, gönderebilirim:))))
      Sevgiler....

      Sil