5 Mart 2016 Cumartesi

DOMATESLİ BULGUR PİLAVI





Merhabalar, Mutlu Hafta Sonları:)))

Şimdi vereceğim tarifi, hemen bugün ailenize yapmanızı veya not edip en kısa zamanda sevdiklerinize yapmanızı isterim:))

Bu pilavı sevmeyen olur mu ki:) nefis görüntüsü bile yetiyor bence, hele kokusunu alınca tamamdır... 
Bol domates salçalı, soğanlı ama soğanları görünmüyor bile, kavrulmuş ve iyice öldürülmüş olduğundan fark edilmesi bile güç, sadece bol bol lezzetine yansıyor. Tel şehriyenin verdiği görüntü ve tereyağın kattığı o harika aromalı tat mis mis...

Bol Salçalı, Soğanlı ve Tel Şehriyeli Tereyağlı Kırmızı bir Bulgur Pilavı...

Malzemeler:
Bulgur
Su
Tuz
Tel Şehriye
Soğan 
Kışlık hazırlık için yapılan soslardan, Çorbalık Domates Sosu (Sos yok ise salça kullanabilirsiniz)
Tereyağ 
Karabiber
Pulbiber

Yapılışına gelince, herkesin mutfağında kendi uygulamasına göre pilav pişirmesi gibidir.
Damak zevkinize göre baharat kullanabilirsiniz.

Tabi ki, Hazırlanış aşamalarını soracak olursanız severek anlatabilirim:)






Bir de üzerine bezelye, kuru fasulye, nohut, et, tavuk, mantar, köfte, ... gibi ilave lezzetler dahil olunca doyum olmaz hem görüntüsüne hem de tadına...
İşte bir örnek:)












Afiyetler Olsun...


14 yorum:

  1. Ohh ohh , mis gibi görünüm , eminim tadı da çok güzeldir .
    Takibe almayı unutmuşsunuz Fulya hanım , sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa:(((( geliyorum:))
      Teşekkürler. ..

      Sil
  2. Harika! Elinize sağlık. Bulgur pilavını çok severim, yanına da şöyle ayran olsun:))))ben bir de rahmetli annemden alıştım, üzerine kuru soğan halkaları koyup tuzluyorum çok hoşuma gidiyor...:))sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ne kadar güzel, allah rahmet eylesin...
      Teşekkür ederim:)))

      Sil
  3. Evettttt işte budur ;)))) pilav demek bulgur drmektir . Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bulgur pilavının antikansorejen olduğunu ve çok faydalı olduğunu bir haberde izlemiştim severdim ama şimdi daha bir saygı duruşuna geçiyorum =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süperrrrrsiniz:)))
      Teşekkürler. ..

      Sil
  5. ellerine sağlık çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun, sizin de yorumlarınız bana çok güzel:)))))Sevgiler. ..

      Sil
  6. Bulgur pilavını çok severim.Elinize sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok:))
      Sevilmeyecek gibi de değil hani:)))
      Sevgiler...

      Sil
  7. çok severim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil