9 Mart 2016 Çarşamba

DUYURUM VAR!!!





Merhabalar Değerli Blog Yazar Arkadaşlarım,

Sizlere belirtmek istediğim bir durum var. Şu sıra Google + 'da bir sıkıntı yaşıyorum maalesef:((( 
Bu sıkıntı bana bir hayli olumsuz şekilde yansıyor. Hem sizleri takip etmem, hem de benim takip edilmem biraz sıkıntıya düştü ne yazık ki...

Bu sebeple, bana destek vermek isteyen, paylaşımlarımı görmek isteyen, sayfama katılmak isteyen tüm dostları direkt bloğuma beklerim:))) 

Sizlerle aramızda aracı olacak Google + sayfasını kullanamıyorum şuan bilginiz olsun istedim, boşlamış değilim sizleri:)))


GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...




8 yorum:

  1. İnş kısa zamanda halledersin canım :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, mutlu oldum:))
      Teşekkürler. ..

      Sil
  2. Ben de geldim;))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Billur Hn.cmmm, siz blog arkadaşlarımın duyarlı olmaları beni sevindiriyor:))
      görüşmek üzere...

      Sil
  3. ben blogger panelden takip ediyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper o zaman kaçmaz:))) Yine de etkilediğini düşündüğümden yazmak istedim, biraz modumu düşürdü açıkçası:(
      Ama sizlerden bu şekilde haber alınca ve yorumlarınızı gördükçe daha iyi oluyor tabi:)))
      Teşekkürler...

      Sil