1 Mart 2016 Salı

HAMUR İŞİNDE ÖNEMLİ BİR PÜF NOKTASI...





Merhabalar,

Arkadaşlar öğrendiğim yeni bir bilgi var sizlerle paylaşmak istediğim:) ki bu,
"HAMUR İŞLERİNİZDE ÖNEMLİ BİR PÜF NOKTASIDIR:))





Bazlama ya da Lavaş ekmekleri yaparken mayalı değil de karbonatlı olarak da hazırlayabilirsiniz biliyorsunuz. Benim de daha evvel sizlerle paylaştığım "Saç Ekmekleri ve Bazlamalar" vardı bu şekilde hazırlanan.





İşte bu güzel ekmekleri yerken, karbonatın acımsı gibi olan kokusunu almamak için 1-2 damla limon sıkın o şekilde hamuru yoğurun!!!




KOLAY GELSİN...

11 yorum:

  1. ay baksanaaaa senin blog diyet miiii :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır değil, sayfama bakarsanız oldukça çeşitli tarifler ve hamur işleri de var. Bunun yanında salatalar olarak diyet yapanlara da yarayan bir çok tarifim var. Şu bir gerçek ki ben yaşam tarzı olarak sağlıklı beslenmeden yana ve dönemsel değil de sürekli dikkat etmekten yana olduğum için, bu durum sayfama yansıyor olabilir:))))
      Teşekkürler...

      Sil
    2. şaka yaptım kii zateeen :)

      Sil
    3. Deep alemsin :) Ben de sormak istedim aynı soruyu: bunları yersek bir şey olmaz değil mi diye :D
      Eline sağlık bayılırım hamur işine :)

      Sil
    4. İnanın bu satın aldığımız ekmeklerden çok farklı oluyor. Ben kokusunu içime çekerken doyuyorum zaten misssssssss, Sağlık kokusu...
      Kepekli köy unu olması zaten harika, bir de evde kendiniz yapıyorsunuz.
      Daha ne olsun:)
      Bu arada, tariflerimde dikkat ederseniz sıfır margarin:) Bir de sütlü tatlılar ağırlıklıdır, bu da sanırım benim mutfağımı ve beslenme tarzımı yansıtıyor, tabi ki hamur işlerine her zaman devam:) asla vazgeçmem ama dozunda, kendim adına:))))
      içiniz rahat olsun tariflerimi denerken.
      Ayrıca çok hoş böyle yorumlar görmek ve sizlerle birlikte hissettiklerimizi paylaşmak bana ne kadar keyif veriyor size anlatamam:)))
      KOCAMANNNNNN Sevgiler...:)))))))))))))

      Sil
    5. Bu da ne güzel ve sıcak bir yorum olmuş böyle Fulya :)
      Ben de çok dikkat ederim margarin olayına ve minimum şeker ile bir şeyler yapmaya.. Sağlık vazgeçilmezim :)
      Eline sağlık her şey için, yorum için ve KOCAMAN SEVGİ için çok teşekkürler, bizden de sana gelsin o zaman ;)

      Sil
    6. Ne güzel sevindim:)))

      Sil
  2. Bunu bilmiyordum bazen haftasonu yapıyorum ben de..eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper, kahvaltıda çok da keyifli oluyor:)))
      Teşekkürler...

      Sil
  3. Yeni bir şey öğrendim sayenizde, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel:)
      Sevindim, Teşekkürler...

      Sil