2 Mart 2016 Çarşamba

İLGİNÇ MUTFAK AKSESUARLARINDAN...





Merhabalar,

Bugün sayfamda, benim hoş ve ilginç bulduğum bazı mutfak araç ve gereçlerini sizlerle paylaşmak istiyorum. Bunlara gezindiğim bir internet sitesinde rastlamıştım. Mutfakla ilgili eşyalar olunca da dikkatimi çekti ve hemen paylaşayım dedim:))


İLGİNÇ MUTFAK AKSESUAR VE GEREÇLERİNDEN...

Cepli Kupa Bardak


Pocket Mug - Cepli Kupa Bardak




Vurdu Bıçaklık



Voodoo Knife Block - Vudu Bıçaklık



Kaktüs Kürdanlık



MUTFAKTA KEYİFLİ ANLAR DİLERİM:)))





11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Neler neler var değil mi:)))
      Çok daha keyifli hale geliyor böyle:)))
      Teşekkürler...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evet canım öyle:) mutfak dekoru da ayrı bir keyiftir...
      Teşekkürler...

      Sil
  3. özellikle cepli kupa bardak çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve hn.cmm inanın içlerinden en en çok hoşuma giden oydu:))))
      Teşekkürler...

      Sil
  4. Cepli kupa bardağa bayıldım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten harika ama:)))
      Teşekkürler...

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, Çok Teşekkürler. ..

      Sil