21 Mart 2016 Pazartesi

KISA BİR ARA'DAN SONRA...



Yeniden Hepinize Merhabalar:)

Yeniden diyorum çünkü biraz zaman oldu yazmayalı:(
Bu süreç inanın büyük sıkıntı oldu bana yazamadığımdan ... beni bekleyen şeylerin olması, ihmal ettiğim şeyler olduğu düşüncesi bile, yapım gereği bende büyük stres maalesef...
Tabi işin esprili tarafı bu, her stres bunun gibi olsun değil mi ama:)))

Ama bu dönemde bile sizleri takibe devam etmeye çalıştım... ediyorum da...

İşim gereği sıkı bir dönemden geçtim, daha doğrusu geçtik:) sayıca minicik ama süper bir ekiple çalışıyorum çok şükür, yoğun da olsak eğlenceli zaman geçirebildigim insanlarla yani...

Bir Denetim geçirdik ve bunun çalışmalarını da bu hafta bitirdik. Nefes alıcam insallah derken bu hafta kısa bir iş gezimiz daha olacak. Bu da keyifli seyehatlerimizden biri, Bolu Abant'ta Klinik Biyokimya üzerine bir Sempozyum...
Bunu da güzelce geçirdikten sonra artık tariflerimle de sizlerle olmak istiyorum:))))

Bir çok paylaşım var aslında beni bekleyen, sizlerle buluşturmam gereken:))) Az kaldı:)

GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE ARKADAŞLAR...


34 yorum:

  1. Kolaylıklar dilerim.. Başarılar..

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Ben de sevgilerimi iletiyorum, sağolun:)

      Sil
  3. Tekrar hoşgeldiniz o zaman bekliyoruz yeni tarifleri :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin ki. Bu arada kaç gündür iki soyisim de birbirine benziyor hatta isimler de diyordum. Bugün kardeş olduğunuzu öğrendim;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))) eveeeeeeeettt...

      Sil
    2. Funda Süzen ablam:))) olur:))

      Sil
    3. Çok keyifliydi bugün, Cafe tigris cimmm:)) bizi karıştıranlar olmuş, film gibi, artık herkes gerçekleri biliyor:))))))))))))))

      Sil
  5. Allah kolaylık versin. Bekliyoruz seni :)

    YanıtlaSil
  6. Haftanın bloğu kimmiş acaba ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaâaacabaaaaâaaaa:))))
      Koştum geldim. Opucuklerim sizinle:)))

      Sil
  7. kolaylıklar diliyorum arkadaşım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ediyorum:)
      Benden de kocaman sevgiler...

      Sil
  8. Ben geldiiimmm tigris haftanin blogu secince kesfetmis oldum vede hemen takibe aldim tam benlik bir blogmus meger:) bende bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, hosgeldinizzzzzzz...
      ben biliyordum bu arada sizi tabi ki tekrar gelirim:)))

      Sil
  9. Bende geldiim :))
    Yeni tariflerini merakla bekleyenlerdenim ama lütfen çok da lezzetli şeyler paylaşma :))
    Şaka bir yana kolay gelsin canım :) Birde unutmadan :) dün funda ile sizi hep karıştırdığımı farkettim :)) sağolsun funda gözümü açtı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnn Ayyy ne tatlı:) bu durum bugün bol bol güldürdü beni çok iyi:))))
      Sevgiler ben Fulya:)))))))))))))

      Sil
  10. Kolay gelsin, iyi çalışmalar...
    SEvgili Tigris, haftanın bloğu olarak sizi seçmiş, ordan geldim, bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sayfanıza tabi ki gelirim tekrar:)))

      Sil
  11. Geçmi kaldım, çaymı bitti. Yok canım fulya demler şimdi tekrardan. Haftanın bloğu olmak kolaymı canım. Çok sevindim fulyacım tebrik ederim tigrisim seçmiş haftanın bloğuna bir ziyaret yakışır dedim sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir yorum çok teşekkür ederim siz isteyin yeter cay, kahve .....
      Görüşmek üzere:)))

      Sil
  12. Kolaylıklar diliyorum,sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Kolay gelsin umarım başarı ile atlatır bloguna dönersin ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:))
      İnş. Çok güzel tarifler ve paylasimlarla görüşmek üzere:)))

      Sil