7 Mart 2016 Pazartesi

MİM ETKİNLİĞİNDEN BEN:)))





Merhabalar,

Geciktim biraz biliyorum ama şu sıra bir yoğunluk ve koşturmaca içerisindeydim. Sayfamda da bununla ilgili ufak şeyler paylaştım sizlerle, tatlı telaşlar ve koşturmacalar...
Şimdi yakalamışken fırsatı büyük bir keyifle cevap veriyorummm:)))


Ben 2015 Kasım ayında katıldım aranıza, yani oldukça yeniyim aslında.
1 delinin günlükleri adlı blog yazarı arkadaşımızın hazırlamış olduğu sorularla başlattığı Mim Etkinliğine geçtiğimiz günlerde rastlamıştım. Bir gün ben de birilerinin sayfasına konuk olur muyum?, acaba beni de beğenen ve çevrelerine örnek olarak verebilen blog arkadaşlar olur mu?,… gibi düşünmeye başlamıştım. Tam da bunun üzerine, benim de yeni tanıştığım arkadaşım Zehra Ertuğru sayfasında yer açarak, sağ olsun bana da davet göndermiş oldu.  Bunun bana nasıl bir heyecan verdiğini anlatamam, Çooook Mutlu oldum:)
Buradan kendisine tekrar tekrar teşekkürlerimi iletmek isterim. Tabi ki, bu etkinlik zincirleme ilerliyor ve herkes bir diğerine pas attığı için burada payı olan birçok arkadaşımız var aslında. Bu nedenle blog dayanışmasında katkısı olan herkese ayrıca çok teşekkür ediyorum.

Şunu söylemek istiyorum ki, bu dayanışma faaliyeti devam edeceğinden, seçtiğim arkadaşlarımızın dışında kalanlar da buna katılma şansı bulacaklar diye düşünüyorum, yani ben kendimi böyle avuttum seçim yaparken:))

Şimdi de üzerime düşeni yapıp, aynen benim mutlu olduğum gibi, mimlemek istediğim arkadaşlarımızı bildirip onları sevindirme zamanı... Bol Şans:)

Royal Kuki:
www.royalkuki.com

Caferengigül:
caferengigul.blogspot.com

Belgin Binici:
aski-seker.blogspot.com.tr


1. Yakın çevrenizdeki insanlara bloğunuzdan söz ediyor musunuz?
İlk başta, bloğumdan akraba anlamında yakınlarımdan hiç kimseye bahsetmedim ve bahsetmeyi de kesinlikle düşünmedim, açık olmak istiyorum biraz çekindim de. Nasıl karşılanacağını bilemedim ve pek de destek çıkılacağını düşünmedim. Kısacası tek başıma (ailemi desteğini söylememe gerek bile duymuyorum), büyük bir heves ve heyecanla çıktım bu yola. Öncelikle, en büyük destekçim olan ablama çok teşekkür ediyorum:)))

Geçtiğimiz günlerde ise sadece en yakınlarımdan Almanya'da yaşayan teyzeme bahsettim bloğumdan, teyze anne yarısı işte, gerçekten inanılmaz hoş bir tepki aldım ve tam destekçim oldu kendisi elinden geldiğince:)))
Ama hala ciddi anlamda söylemekten kaçındığım ya da söyleme gereği duymadığım kişiler de var akrabam da olsalar:(((
Şunu da söylemeden geçmeyeyim, kurduğum blog için en güzel desteği yine siz blogger arkadaşlarımdan gördüm. Hiç tanımadığı ya da yeni tanıdığı (bir de sanal alemde tanıdığı) halde birbirine yardımcı ve destekçi olan bunca insanın arasına katılmak, hoş sohbetler etmek ve güzel güzel eleştiriler almak, benim nazarımda değeri biçilemez…

2. Neden blog yazıyorsunuz? 
Kendimi bildim bileli, mutfakta çok iyi olan annemin yaptığı yemekler, ilginç tarifler, insanların bunlara yaptıkları yorumlar ve memnuniyetleri karşısında annemin bu yeteneğini herkesle paylaşabileceği bir site açması gerektiğini savunurdum. Ama açıkçası kendim adına hiç aklımdan geçmiyordu. Uzun zaman planlayıp sonrasında hayata geçirdiğim bir şey değil bu aslında. Bir gün ablamla konuşurken konu açıldı ve sadece hobi olarak başladım buna. Gittikçe aldığım zevk arttı, daha da bağlandım, hatta her geçen gün daha da sıkı bağlanıyorum. Bloğumu bebek gibi hissediyorum ve onu hergün beslemem gerektiğine odaklanmışım. İnanın bir gün yazmasam dert oluyor içime:)

3. İlk yazınız ile en son yazdığınız yazı arasında ne gibi farklar var? 
Yeni olmama ve çok da uzun zaman geçirmemiş olmama rağmen, hiç fark olmadığını söyleyemem, bunu gerçekten geriye dönünce görebiliyorum. Ufacık da olsa gelişme var diye düşünüyorum kendimde. 
Buna yıllarını vermiş arkadaşlarımız gibi koşamasam da, yeni doğmuş bir bebek misali emeklemeye başladım ben de:))
Elbet bir gün ayağa kalkıp koşmaya başlarım:)

4. Blog yazmak normal yaşantınıza neler kattı? 
ÇOK ŞEY!!! Buna verilebilecek en güzel cevap olurdu.
İtiraf ediyorum, ben yazı yazamayan biriyim, biriydim:) 
Herkesin farklı alanlarda yetenekleri olur ya, işte ben üç beş cümleyi bir araya getirip de yazıya dökemeyenlerdendim. Okul döneminde kompozisyon dersimiz vardı ve ağlayarak geçirirdim:(((
Bazen kendime ben de inanamıyorum anlayacağınız… Bu katkılarından biri:)

Bir de, tabi ki sayfamın konusu olan “Mutfak ve Yemek Tarifleri” konusunda sahip olduğum bilgilere ve fikirlere her geçen gün yenilerini eklemem var.

Bunların yanında, en büyük katkısı ise "SİZLER" oldunuz, blog arkadaşlarım diyorum sizlere, bu ne kadar değerli bir ifade, bu noktada beni, yine ancak siz anlarsınız zaten:) 

Çok uzatıp fazla vaktinizi almak istemiyorum ama, söyleyecek çok şey var...
Bir de, “küçücük şeylerden bile bir insan ne kadar mutlu olabilir?” bunu gördüm, gelen yorumlara ve beni ziyaretlerinize nasıl sevindiğimi görmenizi isterdim:)

5. Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz? 
Eğer bir gün gerçekten yetenekli ve istekli biri olduğunu hissedersem kesinlikle öneririm ve destek olmaya çalışırım. Blog yazma işinin sayılacak bir çok iyi tarafı var… Boş işlerle uğraşıp kafayı olmayacak şeylere takmaktansa odak noktamız bloğumuz oluyor fena mı!
Şu var ki, herkesin yetenekleri ve ilgi alanları farklıdır ve keyif aldığı şeyler değişkenlik gösterebilir. Bu nedenle, herkes mutlu olduğu ve keyif aldığı işlerle uğraşsın derim ben:))

6. Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz? 
Benim babam çok iyi bir Aşçı idi (Şuan aramızda olmadığı için böyle anıyorum). Mutfak konusunda başarısını belgelerle kanıtlamış bir Aşçı…1. kaynak belli oldu:)
Annem de babamın her zaman takdir ettiği biri olarak, babam kadar iyidir mutfakta. Dolayısıyla, Anemin Babamdan öğrenip uyguladığı çok değerli bilgiler de şuan en değerli kaynağımdır.
Biraz da hem anne hem de babadan alınan özelliklerin baskın etkisi ile diyelim, kendi içimden gelen dürtüler de var tabi...

7. Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kuruyor musunuz? 
Ben iletişim kurmaya çalışıyorum, bunda başarısız olduğumu da düşünmüyorum. En önemli yanım da ilgi duyduğum alanda sonuna kadar yürümem sanırım ve bunun için de çok gezinirim, yeni ya da kıdemli tüm hoşuma giden sayfaları gezerek bunların hakkını vermeye, yorumlar yapmaya çalışıyorum. Aldığım güzel yorumlar olması da beni çok mutlu ediyor tabi:)))
Umarım bu keyif gittikçe büyür… 

8. Rahatsız olduğunuz konular var mı? 
Biz bizeyiz ve madem soruldu, şimdilik tek sıkıntım sayfamın tasarımı:)))) Bu da kişisel bir sorun aslında. Tasarım konusunda, biraz vakit ayıramadığım için biraz da bu konuda açıkçası çok iyi teknik bilgi sahibi olmadığımdan, sayfamda eksiklikler hissediyorum. Şu sıralar çok güzel görünümlü bir blog tasarımı hayal ediyorum… 
Umarım sahip olurum buna:))))


SEVGİLER...



8 yorum:

  1. Süpersin , son mimde sende varsın unutmaa ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yani aaaaaa ben takip ediyorum Cafe Tigris'cmmmm ve okudum da ama gözden kaçırdım sanırım:)))) hemen bakıyorum tekrar koşa koşa:)
      Büyük Sevgiler...

      Sil
  2. Çok Teşekkür ediyorum, çok mutlu oldum :) Peki şimdi benim ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, hoşgeldin. Aynı soruyu bende sormuştum:))))
      Şimdi, bu soruları sen de kendince yanıtlayarak sayfanda paylaşabilirsin. Açıkçası buna ve isim vermeye ne kadar devam ediliyor ben de bilemedim, çünkü farklı konu başlıklı yeni yeni mim ler başlıyor. Öğrenebilirsem eğer ben sana tekrar dönerim canım:)
      Sevgiler...
      Kolay gelsin:)

      Sil
  3. Güzel bir miyim almış bir solukta okudum bu arada Google da hazır şablonlar var çok güzel onlardan sayfana ekleyebilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog sayfasından Hazır şablon kullanıyorum ben ama google da dediğiniz gibi hazır şablonları denemedim, bir şartı ya da zorluğu var mı, çok teşekkür ederim bu arada:))))

      Sil
  4. Tebrikler:) katkım olduysa ne mutlu bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katkım olduysa mı, ne demek o, Fundacım Ablacım:))))
      Sevgilerrrrrrrrr...

      Sil