8 Mart 2016 Salı

NEDİR BU SİHİRLİ KARIŞIM???




Selamlar,

Sizlere vereceğim sihirli bir fikirle ilgili, öncelikle küçük bir oyun oynayalım istiyorum:)
Resimde gördüğünüz gibi büyük bir tencerede hazırlanan ve kaynatılan karışım nedir sizce?

Tahminleri gerçekten merak ediyorum. Çünkü bu herkesin uyguladığı bir şey değil diye düşünüyorum, tamamen mutfak deneyimi ile annemin kendi buluşu desem yeridir.

Acaba benim annemden gördüğüm ve sihirli yemek kutusuna yakışan bu sihirli karışımı bilen var mı aranızda merak ettim:))) 

Ayrıca bu paylaşımın, bunu için çok da değerli olacağını düşünüyordum.

Tahminleri bekliyorum...

NEDİR BU???


BOL ŞANS:)))

*Bu nedir? 
*Hangi amaçlarla ve nerelerde kullanabilir? 
*Mutfakta nasıl daha farklı lezzetlere imza atılır?

Sorularına birlikte yanıt bulacağız...


SEVGİLER...




12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İlk bunu duyacağımı tahmin etmiştim:) mantıklı, ama bu değil:)))

      Sil
  2. gerçekten çok merak ettim, mutfakla bu kadar aram yok sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve hn.cmmm inanın mutfakla aranızın çok iyi olması ya da olmaması sonucu değiştirmezdi:))) Bazen öğrendikçe şaşırırız:)) ben de öyle...

      Sil
  3. hımmm havuç ve mantar mı o yoksa mantar değil de çiçek mi :) bilemedim kii. hımmm yoksa annen simyacı mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem mutfakta çok iyi bir ustadır diyelim:)) Beni de şaşırtarak bunlarla tanıştırıyor sağ olsun:)))

      Sil
  4. yorum yaptın yaa, "cihanın bahçesi" şimdii, onu mayıs ayında kaybettik yaa, cihan ablamız, bak son yazısının yorumlarında, hatta onun için mevlid okutup helva dağıttım yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaaaa başınız sağ olsun, üzüldüm şimdi:(
      söylediğin için sağol...

      Sil
  5. Gerçekten bende merak ettim :) Merakla bekliyorum ne olduğunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen söylemek istiyorum ben de Elif'cmm ama gerçekten merak ediyorum tahminleri... Çok bekletmem inşallah:)

      Sil
  6. Merhaba iadeyi ziyarete geldim, blogunu takibe aldım. Acaba annenizin bu karışımı bir lezzet suyu mu yemeklere eklemek için yaptığı bir karışım olabilir mi?
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Necla hn.cmm, mutlu oldum:)))
      Tebrikler çooook yaklaştık:)

      Sil