13 Mart 2016 Pazar

Saçta Üçlü Gözleme Börekler



Güzel bir Hafta Sonundan Selamlar Olsun Herkese:)

Kısa bir süre bloğuma yoğunluğumdan ötürü yazamadım:( ama bana uzun zaman geçmiş gibi geldi...
Aklımda sürekli yazamadığım var ve bir telaş içindeyim sanki:)) blog hastalığı mıdır bu acaba başına gelen var mı???:)))

Neyse şaka bir yana, görüntüsüyle gözleri ve tadıyla damakları neşelendirecek muhteşem bir "GÖZLEME BÖREK" ile bugün size merhaba demek istedim.

Pazar kahvaltıları geç yapılır, eksiksiz olsun istenir, fazladan çeşitler çıkarılır, farklı ve özlenen tatlar hazırlanır... Öyle değil midir ama:)))

Bu yüzden ben de bugün mis kokulu, saçta pişirilen, gözleme çeşitleriyle sizlerleyim..
Hem de hazır yufkadan yapabileceğiniz çok da pratik bir tarif bu, zarf şeklinde katlanarak hazırlanan kat kat pamuk gibi gözlemeler...

Hatta tüm damaklara hitap edebilecek çeşitleriyle...
*Peynirli 
*Patatesli
*Tahinli ve Şekerli 

Yumuşacık pamuk gibi "Üçü bir arada Gözleme Börekler"...



Görüşmek üzere:)))

KOLAY GELSİN, AFİYET OLSUN:))

12 yorum:

  1. Offff of aöa bu yapılmaz ki , can mı dayanır bu lezzetlere;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın ben de aynısını söylüyorum:) hem çekim yapıyor hem de kendimi tutmaya çalışıyorum, bunu ne kadar başarabilir ki insan:) başlasam sonu gelmeyecek gibi:)))
      Sevgiler rrrrŕr. ...

      Sil
  2. afiyet şeker olsun canım :) pek bi iştah kabartıcılar di mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle:) biz de kendimizi bu güzelliklerden mahrum etmeden dozunda tüketir ve Şenleniriz biraz ne var ki:)))))))
      Sevgiciklerimleeee......

      Sil
  3. Afiyet olsun :) harika görünüyorlar ...t

    YanıtlaSil
  4. Hamur işleri pazar kahvaltıları için mükemmel oluyor. Hazır yufka her zaman kurtarıcımız zaten. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Zülal hn.cmm:)))
      Teşekkürler.

      Sil
  5. ellerine sağlık akşam akşam bunugörmem hiç iyi olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın ben geçen akşam işten eve gelince saat de 8 i geçiyordu, bir de baktım annem dökmüs döküştürmüş:) gel de dayan...:))))))))

      Sil