8 Nisan 2016 Cuma

BİR AKŞAM MENÜSÜ VE ÖZEL ÇORBASI...



Merhabalar,

Bir akşam menüsünden seçmelerle sizlerleyim:)

Farklı bir lezzette çorba denemek istermisiniz?
*TERBİYELİ ŞEHRİYELİ YOĞURTLU ÇORBA...


*TANE TANE LOKUM KIVAMLI BİR NOHUT YEMEĞİ...


*BOL BOL KURUYEMİŞLİ İRMİK HELVASI...


*TABİ Kİ NOHUT YEMEGİNE LAYIK PİRİNÇ PİLAVI DA VAR MENÜ DE AMA BUNU SİZİN TERCİHİNİZE BIRAKTIM:)))

NOT: Diğerleri klasik ve bildiğiniz yemekler ve tarifler, ancak bu menüdeki çorbanın farklı olduğunu düşünüyorum ben, bunu yeni deniyorum ve ciddi anlamda çok beğendim. Sizlerle de paylaşmak istiyorum. Bu sebeple çorbanın tarifini en kısa zamanda yazacağım...

KOLAY GELSİN, AFİYET OLSUN...


5 yorum:

  1. Corbanin tarifini merakla bekliyorum anneme soyliyimde yapsin cok seferim boyle degisik corbalari:)ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peykiiii:))) O zaman hemen yazayım, yarın mesaim var aksama inşallah canım...
      Sevgiler...

      Sil